tel. 13 4300243

Obsługa Informatyczna Firm

Serdecznie witamy Państwa na stronie firmy RA-NET. Zapraszamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą.
Świadczymy usługi informatyczne dla firm i osób prywatnych.
Świadczymy kompleksowe usługi informatyczne, wykonujemy także usługi takie jak instalacja sieci, konfiguracja sieci, oraz odwirusowywanie komputerów
Jeśli masz w domu lub firmie problem z komputerem, problem ze sprzętem lub uszkodzony router – skontaktuj się z nami – pomoc komputerowa.

Obsługa informatyczna to nie tylko świadczenie usług, ale przede wszystkim dbałość o Klienta. Dbamy
o ciągły rozwój zaplecza informatycznego Klienta. Doradzamy również, co warto zmienić aby podwyższyć bezpieczeństwo, a zarazem obniżyć koszty.
Oferujemy pomoc w utrzymaniu i obsłudze infrastruktury informatycznej (komputery, oprogramowanie, sieć, strony internetowe) w firmie.
Doradzamy i wdrażamy rozwiązania poprawiające ich funkcjonowanie.
Zapewniamy bezpieczeństwo kluczowych danych na wypadek problemów z sprzętem przez ich częstą archiwizację.
Przygotowujemy sprzęt komputerowy wedle życzeń Klienta (na potrzeby szkoleń, prezentacji, itd.).
Proponujemy usługi indywidualnie dobrane do Państwa potrzeb.


Rodzaje współpracy IT
Stałe umowy – jedną z podstawowych działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy z Klientem zapewnia wysoką jakość pracy jego systemu komputerowego. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system Klienta, to jeden komputer z drukarką, urządzeniem fiskalnym i oprogramowaniem sprzedaży – w takim przypadku także oferujemy możliwość stałej współpracy przy zachowaniu relatywnie niskich cen i wysokiej jakości świadczonych usług. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania.
Pomoc doraźna – drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. Oferujemy wtedy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.
Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę.
Korzyści z zewnętrznej obsługi informatycznej
Obniżenie kosztów, ponieważ nie trzeba ponosić kosztów związanych ze stworzeniem i utrzymaniem stanowiska pracy, kosztów ubezpieczeń zdrowotnych, szkolenia pracownika, i innych świadczeń pracowniczych.
Bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy. W przeciwieństwie do pracownika zatrudnionego na etacie, firma w ramach outsourcingu pracuje wtedy gdy jest coś do zrobienia, nie liczy godzin nadliczbowych, a jeśli istnieje taka potrzeba pracuje również w soboty i niedziele.
Uzyskanie większej stabilności opieki nad powierzonymi funkcjami firmy, brak uzależnienia od choroby czy urlopu.
Wpływa na zmniejszenie wysokości inwestycji, ponieważ płacisz za usługę wykonywaną przez doświadczonych i ciągle podnoszących swoje kwalifikacje specjalistów wyposażonych
w najnowszy i wszechstronny sprzęt (nie musisz inwestować w kursy, szkolenia oraz fachowy sprzęt
i oprogramowanie do analiz oraz sprzęt zastępczy). Gwarancja najwyższej jakości wykonywanych usług.
Dostępne wsparcie telefoniczne jak i zdalne bezzwłoczne usuwanie usterek (bez konieczności przyjazdu serwisanta do firmy).
Zapewnienie bezpieczeństwa oraz poufności danych.
Dostęp do najnowszych rozwiązań z dziedziny informatyki, konsultacje dotyczące możliwości wykorzystania ich w firmie.
Szkolenia Państwa pracowników z zakresu podstaw bezpieczeństwa danych oraz pracy
z bezpiecznym i legalnym oprogramowaniem.
Rozliczenie następuje na podstawie faktury VAT wystawianej raz w miesiącu. Nie pobieramy każdorazowo opłaty za dojazd oraz nie liczymy czasu poświęconego na pomoc zdalną.
Co nas wyróżnia na tle innych firm z branży IT
Czynności serwisowe mogą być wykonywane poza godzinami pracy Państwa firmy – godziny wieczorne, nocne lub weekendy. Szczególnie istotne jest to w przypadku reinstalacji systemu operacyjnego.
Krótkie czasy reakcji w przypadku awarii.
Bezpłatne zdalne rozwiązywanie prostych problemów na komputerach w Państwa firmie.
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania dostępna w każdej chwili (np. w przypadku kontroli).